Monday, January 31, 2011

hari yang sadis

ohh macam mana aku nak mula tulis ni.

okay okay..tarik nafas,lepas. tarik..lepass.fuh lega.

oh hari ni agak sadis sebab aku terpaksa menunggu lebih tiga jam sebelum aku dapat sampai ke rumah dan terus melompat ke arah katil.

tadi aku ada pra-ujian kereta,lulus?ohh alhamdulillah. L U L U S .19/20
jam 1030 semua dah selesai tapi tah kenapa cikgu aka driver untuk hantar aku pulang ke rumah sesuka hati membuat keputusan drastik lagi menyakitkan hati dan limpa.

dia buat apa? nak tahu. ni hah. dia suruh ada budak ni tumpangkan aku balik rumah sebab rumah kitorag sehala.


1230
ohh tidak.kau nak tahu kenapa?orang yang menjemput budak tu sampai masa tu.sadis kan.penat aku menunggu,lepas tu.mak dia cakap mereka nak pergi membeli-belah la pulak.

aku? ohh okay, lepas tu jari aku pun menari-nari versi hip-hop atas keypad.mujur penyelamat aku ada.abg cakap nanti dia jemput aku sebab dia tengah isi perut.

aku pun ditinggalkan.haishh sadis betul.okayfine.lepas tu aku pun pergi la dekat hot spot yang senang abg nk cari. berdiri tepi kedai cendol.

semerbak harum.bau apa?haa bau india punya minyak wangi.hujan pulak tu..haisshh dua kali ganda sadis.


130
haa setelah hampir berjanggut aku menunggu.sampai la superhero aku.
finally sampai jugak aku ke rumah ku syurga ku.

batu loncatan aku belajar hari ini ialah = jangan susahkan atau berharap orang yang tak kenal kita untuk tolong kita melainkan jika tidak ada keluarga sendiri yang boleh tolong.

tambah lagi sikit.haa aku dah hantar semua dokumen untuk mohon UPNM. aku nak jadi askar ke?tahla,
ni plan B.
aim for the best, prepare for the worst.
tapi tarikh tutup 31 jan, benda tu semua sampai mungkin 1 feb.
macam mana?entah la.

No comments:

Post a Comment